Kupowanie biletów w TikToku to nowa opcja aplikacji

07.12.2023 |
| Clock Przeczytasz w 2 Minuty
Kupowanie biletów w TikToku to nowa opcja aplikacji
Przeczytasz w 2 Minuty
Zwiększ rozmiar tekstu

W Polsce pojawiła się niedawno nowa opcja dotycząca popularnej aplikacji społecznościowej. Kupowanie biletów w TikTok pozwoli wyposażyć się w wejściówki do kina lub na koncert.

Kupowanie biletów w TikTok – koncerty, kino i nie tylko

Najnowsza funkcjonalność to kupowanie biletów w TikTok. Twórcy aplikacji wybrali Polskę jako jeden z pierwszych regionów, gdzie pojawia się taka możliwość. Dzięki najnowszej opcji w łatwy i szybki sposób przejrzymy dostępne w wybranym miejscu wydarzenia i kupimy bilet wstępu.

Kupowanie biletów w TikTok jest możliwe dzięki współpracy z Ticketmaster.

Ticketmaster to znana na całym świecie firma pośrednicząca w sprzedaży biletów na różne wydarzenia. Wśród dostępnych eventów znajdziemy m.in. koncerty, wydarzenia sportowe, operę lub teatr i wiele innych. Początkowo kupowanie biletów w TikTok było możliwe dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych. Szybko okazało się, że funkcjonalność cieszy się sporą popularnością, a zakup wejściówek przebiega bezproblemowo. TikTok zdecydował się więc rozszerzyć swoją działalność.

Kupowanie biletów w TikTok wymaga przejścia w pewnym momencie na stronę Ticketmaster. Zakup jest jednak możliwy z poziomu aplikacji TikTok. Nowa opcja pojawiła się w następujących krajach:

  • Australia
  • Austria
  • Belgia
  • Czechy
  • Dania
  • Finlandia
  • Hiszpania
  • Irlandia
  • Kanada
  • Francja
  • Niemcy
  • Polska
  • Wielka Brytania
  • Meksyk
  • Nowa Zelandia
  • Norwegia
  • Szwecja
Kupowanie biletów w TikTok z Ticketmaster
Kupowanie biletów w TikTok z Ticketmaster (źródło: TikTok)

Jak to działa?

Kierowaniem do możliwości zakupu biletów na wydarzenia przez aplikację TikTok mogą się zająć sami twórcy. Dotyczy to certyfikowanych twórców TikTok, którzy pochodzą z jednego z wymienionych krajów. Obecnie mowa nawet o 75 tysiącach tiktokowych twórcach i artystach mających tam konta. W poście należy po prostu dodać link kierujący do możliwości zakupu biletów na wydarzenie, na przykład koncert. Twórcy i artyści mogą więc liczyć na zwiększenie sprzedaży biletów, co wprost przełoży się na ich większe zyski. Zapewne TikTok chciałbym w ten sposób zachęcić twórców do wzmożonej aktywności na platformie – każda strona na tym skorzysta. Zyskają też fani, otrzymując łatwy kanał dostępu do informacji o eventach.

Może zainteresują Cię także inne artykuł

Telefonami komórkowymi interesował się jeszcze w czasach, gdy przedrostek “smart”-” oznaczał możliwość wysłania SMS-a. Przed dokonaniem jakiegokolwiek zakupu zawsze ogląda wszystkie recenzje i testy. W wolnych chwilach lubi grać w szachy i na gitarze basowej.