Kupowanie biletów w TikToku to nowa opcja aplikacji
W Polsce pojawiła się niedawno nowa opcja dotycząca popularnej aplikacji społecznościowej. Kupowanie biletów w TikTok pozwoli wyposażyć się w wejściówki do kina lub na koncert.
Kupowanie biletów w TikTok – koncerty, kino i nie tylko
Najnowsza funkcjonalność to kupowanie biletów w TikTok. Twórcy aplikacji wybrali Polskę jako jeden z pierwszych regionów, gdzie pojawia się taka możliwość. Dzięki najnowszej opcji w łatwy i szybki sposób przejrzymy dostępne w wybranym miejscu wydarzenia i kupimy bilet wstępu.
Ticketmaster to znana na całym świecie firma pośrednicząca w sprzedaży biletów na różne wydarzenia. Wśród dostępnych eventów znajdziemy m.in. koncerty, wydarzenia sportowe, operę lub teatr i wiele innych. Początkowo kupowanie biletów w TikTok było możliwe dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych. Szybko okazało się, że funkcjonalność cieszy się sporą popularnością, a zakup wejściówek przebiega bezproblemowo. TikTok zdecydował się więc rozszerzyć swoją działalność.
Kupowanie biletów w TikTok wymaga przejścia w pewnym momencie na stronę Ticketmaster. Zakup jest jednak możliwy z poziomu aplikacji TikTok. Nowa opcja pojawiła się w następujących krajach:
- Australia
- Austria
- Belgia
- Czechy
- Dania
- Finlandia
- Hiszpania
- Irlandia
- Kanada
- Francja
- Niemcy
- Polska
- Wielka Brytania
- Meksyk
- Nowa Zelandia
- Norwegia
- Szwecja
Jak to działa?
Kierowaniem do możliwości zakupu biletów na wydarzenia przez aplikację TikTok mogą się zająć sami twórcy. Dotyczy to certyfikowanych twórców TikTok, którzy pochodzą z jednego z wymienionych krajów. Obecnie mowa nawet o 75 tysiącach tiktokowych twórcach i artystach mających tam konta. W poście należy po prostu dodać link kierujący do możliwości zakupu biletów na wydarzenie, na przykład koncert. Twórcy i artyści mogą więc liczyć na zwiększenie sprzedaży biletów, co wprost przełoży się na ich większe zyski. Zapewne TikTok chciałbym w ten sposób zachęcić twórców do wzmożonej aktywności na platformie – każda strona na tym skorzysta. Zyskają też fani, otrzymując łatwy kanał dostępu do informacji o eventach.
Może zainteresują Cię także inne artykuł