Kaufland rezygnuje z programu Payback. Czy punkty przepadną?
Po 5 latach sieć sklepów Kaufland zrezygnowała z udziału w programie Payback. Co to oznacza dla klientów? Co się stanie z dotychczas zebranymi tam punktami? Czy punkty przepadną?
Koniec Payback w Kauflandzie
Niemiecka sieć hipermarketów rozpoczęła współpracę z dostawcą programu lojalnościowego w 2018 roku. Od tamtego czasu klienci, którzy w nim uczestniczyli, otrzymywali punkty za zakupy, które następnie można było „wydać” między innymi w sklepach Kaufland.
W Kauflandzie program Payback dostępny będzie do 30 kwietnia bieżącego roku. Oznacza to, że od 1 maja nie otrzymamy tam punktów, ani nie zamienimy ich na zakupy.
W komunikacie prasowym przeczytać można, że powodem rezygnacji jest zmiana strategii marki w zakresie programów lojalnościowych. Poinformowano także, że trwają prace nad innymi korzyściami dla klientów, ale szczegóły na ich temat pojawią się wkrótce. Dodano jednak, że nowe rozwiązania pojawią się w najbliższym czasie.
Prawdopodobne jest to, że sieć sklepów wprowadzi własny program, na wzór należącego do tej samej grupy kapitałowej Lidla oraz portugalskiej Biedronki.
Co dalej?
Nie jest to tak dramatyczna wiadomość, jakby się wydawało. Program Payback funkcjonuje i będzie funkcjonować dalej. Zebrane w sklepach Kaufland punkty będzie można wykorzystać u innych partnerów tego programu i nie stracą one ważności ani nie znikną. Ważna będzie także karta, która została tam wyrobiona, więc możliwe będzie zbieranie punktów za jej pośrednictwem.
Źródło: kaufland.pl, payback.pl
Może Cię zainteresować: