Blokada współdzielenia konta na Disney+ staje się faktem. Pierwsze zmiany w listopadzie
Blokada współdzielenia konta na Netflix zainspirowała do podobnych działań konkurenta platformy – Disney+. Pierwsze kroki w tym zakresie serwis podejmie jeszcze w listopadzie. Poznajcie szczegóły.
Blokada współdzielenia konta na Disney+ – szczegóły
Po tym, jak Netflix przetarł szlak w zakresie praktyki blokady współdzielenia konta, Disney+ idzie w jego ślady. Pierwsze zmiany zostaną poczynione jeszcze w tym roku i na ten moment obejmą swoim zakresem Kanadę. Nowe zasady korzystania z usługi nakreślono w Centrum pomocy serwisu:
Nie można udostępniać subskrypcji poza gospodarstwo domowe. Gospodarstwo domowe oznacza zbiór urządzeń powiązanych z głównym miejscem zamieszkania, które są używane przez osoby w nim mieszkające.
Doprecyzowano je zaś na łamach oficjalnego komunikatu:
O ile nie zezwala na to poziom usługi, użytkownik nie może udostępniać subskrypcji poza gospodarstwo domowe. Jeśli stwierdzimy, że użytkownik naruszył niniejszą umowę, możemy ograniczyć lub zablokować dostęp do usługi i/lub podjąć inne kroki dozwolone przez niniejszą umowę.
Nietrudno dopatrywać się tu analogii do zmiany zasad świadczenia usług przez Netflixa. Na ten moment blokada współdzielenia konta na Disney+ nie została jednak powiązana z opcjami, takimi jak wykupywanie dodatkowych profili w ramach tego samego konta dla osób spoza danego gospodarstwa domowego czy przenoszenie profili. Wydaje się to jednak zaledwie kwestią czasu.
Blokada współdzielenia konta na Disney+ – kiedy w Polsce?
W chwili pisania tego artykułu brak informacji na temat tego, czy i kiedy blokada współdzielenia konta na Disney+ zostanie wdrożona w innych krajach. Życzeniowym myśleniem byłoby jednak, że to w ogóle nie nastąpi.
Dotyczy to również Polski, która jeszcze w tym roku – 1 listopada – zostanie objęta podwyżką cen: z 28,99 zł na 37,99 zł na miesiąc oraz z 289,90 zł na 379,90 zł na rok.
Źródło: cnet.com
Może Cię zainteresować: